Εκπαιδευτική Νομοθεσία
Ενημερωθείτε για τους ισχύοντες νόμους που αφορούν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στην Ελλάδα. Πατήστε πάνω στον τίτλο και θα ανακατευθυνθείτε στο αρχείο που επιθυμείτε να διαβάσετε. Οι νόμοι, τα προεδρικά διατάγματα, εγκύκλιοι, κλπ. παρατίθενται με ημερολογιακή σειρά, ξεκινώντας από τα πιο πρόσφατα επάνω.
Νόμοι
Ειδικής Αγωγής
- Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με αναπηρία ή με ειδ.εκπ/κές ανάγκες (N. 3699/2008 - ΦΕΚ. 199 -A- 2-10-2008)
- Εκπαίδευση ατόμων με ειδ.εκπ/κές ανάγκες (Ν. 2817/2000 - ΦΕΚ. 78 -A- 14-3-2000)
- Δομή και λειτουργία της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και άλλες διατάξεις (Ν. 1566/1985 - ΦΕΚ. 167 -A- 30-9-1985)
- Περί Ειδ. Αγ., ειδ. επαγγ. εκπ/σης, απασχ. & κοινων. μέριμνας των αποκλιν. εκ του φυσιολ. ατόμων (Ν. 1143/1981 - ΦΕΚ. 80 -A- 31-3-1981)
- Αναλυτικό Πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής, (1996 - Π.Δ. 301/1996 - ΦΕΚ. 208 -Α- 29-8-1996)
Νομοθεσία για Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης) και Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.
- Καθορ.εβδ.ωρ.εργ.προσωπ./καθηκ.-αρμοδ.ΣΜΕΑ/Τροπ.κανον.λειτ.ΚΔΑΥ-Ωρ.εργ.προσωπ., Ιατροπαιδ.Υπ. (Απόφ. - ΦΕΚ. 449 -Β- 3-4-2007)
- Πρόσβ.στην Γ'θμια Εκπ/ση αποφ.Β/θμιας Εκπ/σης που υπάγ.στις ειδ.κατ.-Ιατροπαιδ.Κέντρα ή ΚΔΑΥ, Άρθ.6. (Απόφ. - ΦΕΚ. 272 -Β- 1-3-2007)
- Σύσταση οργ.θέσεων ειδικού εκπ/κού προσωπικού ΚΔΑΥ-ΣΜΕΑ, (Απόφ. - ΦΕΚ. 1375 -Β- 3-8-2007)
- Ρύθμιση ορισμένων στρατολογικών θεμάτων'-Δυσλεκτικοί-βεβ. ΚΔΑΥ, Άρθρο 8 (Απόφ. - ΦΕΚ. 34 -Β- 18-1-2006)
- Πρόσβαση στη Γ'θμια Εκπ/ση αποφοίτ. Β/θμιας Εκπ/σης...- Ειδικές κατηγορίες- ποσοστό εισαγωγής, (Απόφ. - ΦΕΚ. 259 -Β- 1-3-2006)
- 2006 - Απόφ. - ΦΕΚ. 1135 -Β- 22-8-2006 Συμπλήρωση της υπουργικής απόφασης 1030/21-7-2005
- Ρύθμ.Εκπ.θεμ./Θέμ.Ειδ.Αγ./ΚΔΑΥ-ΣΜΕΑ/Αναπλ.-Ωρομ./Σεμιν. Εξειδ./Χαρισματ., Άρθρο 2 (N. 3194/2003 - ΦΕΚ. 267 -A- 20-11-2003)
- Καθορ. εβδομαδιαίου ωρολογίου προγράμματος ΕΕΕΕΚ, (Απόφ. - ΦΕΚ. 765 -Β- 19-6-2002)
- Καθορισμός τρόπου παροχής εκπαίδευσης στο σπίτι, (Απόφ. - ΦΕΚ. 1356 -Β- 21-10-2002)
- Ένταξη, φοίτηση, αποφοίτηση ατόμων με ειδ. εκπ/κές ανάγκες σε ΣΜΕΑ και Τμήματα Ένταξης, (Απόφ. - ΦΕΚ. 1319 -Β- 10-10-2002)
- Καθορισμός τύπου απολυτηρίου τίτλου των αποφοιτ. από τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. σύμφ. με διατ. ν.2817/2000, (3), (Απόφ. - ΦΕΚ. 1103 -Β- 23-8-2002)
- Τροπ. απόφ. για το ωρολόγιο πρόγραμμα για τις ΣΜΕΑ Α/θμιας Εκπ/σης, (Απόφ. - ΦΕΚ. 1067 -Β- 14-8-2002)
- Κανον. λειτουργ. ΚΔΑΥ των ατόμ. με ειδ. αν. και καθορ. καθηκ.-υποχρεώσ. του προσωπ. αυτού, (Απόφ. - ΦΕΚ. 1503 -Β- 8-11-2001)
- Καθορ.διαδ.προκήρ.θέσεων Ειδ.Εκπ.Προσ.και Ειδ.Βοηθ.Προσ.ΚΔΑΥ-ΣΜΕΑ, κριτ.επιλ.-τοποθέτ., (Απόφ. - ΦΕΚ. 1567 -Β- 22-12-2000)
- Οργάνωση και λειτουργία των μονάδων ειδικής αγωγής, (Π.Δ. 603/1982 - ΦΕΚ. 117 -Α- 21-9-1982)
Νομοθεσία
για Αξιολόγηση Α.Μ.Ε.Ε.Α. (Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες)
- Εξέταση μαθητών Ημερήσιων και Εσπερινών Γυμνασίων, με αναπηρία και ε.ε.α., (Απόφ.23519 /Γ2/12-03-2010 ΦΕΚ. 276)
- Ενδοσχολικές εξετάσεις, των μαθητών των ΕΠΑ.Λ. και των ΕΠΑ.Σ. με αναπηρία και με ε.ε.α., (Απόφ.23519 /Γ2/01- 03 - 2010 ΦΕΚ. 258)
- Εξέταση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, (Απόφ. - ΦΕΚ. 2544 - 30-12-2009)
- Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις, (Ν. 3794 ΔΕΚ 156 4-9-2009 Άρθρο 35)
- Τροπ./συμπλ.Απόφ.1538Β/2002(1) ΄Ειδ.μαθήμ.-Άρθ.9/'Πρόσβ.κατ.απολυτ.ΕΠΑΛ Ομ.Β' στην Γ/θμια Εκπ.', (Απόφ. - ΦΕΚ. 493 -Β- 18-3-2009)
- Σύσταση ατομ.και συλλ.οργάνων για τις Πανελλ.Εξετ.κατόχων απολυτηρίου ημερ.και εσπερ. ΕΠΑΛ, Άρθ.5, (Απόφ. - ΦΕΚ. 422 -Β- 9-3-2009)
- Πρόσβ. στην Γ/θμια Εκπ/ση των κατόχων απολυτ. ΕΠΑΛ κ.ά.δ.', Μετακινήσεις μαθ. ΑμEEΑ, Άρθ. 26, (N. 3748/2009 - ΦΕΚ. 29 -Α- 19-2-2009)
- Τύπ.,περιεχ.,διάρκ.ισχ.-τρόπος υπολ.βαθμ.της Βεβ. Πρόσβ.αποφ.ΕΠΑΛ-Ομ.Β' για Εισ.στην Γ/θμια Εκπ., (Απόφ. - ΦΕΚ. 265 -Β- 13-2-2009)
- Τροπ. 60/2006: Αξιολ. μαθ. Ενιαίου Λυκείου- ΦΕΚ. 65 Α', Άρθρο 2, (Π.Δ. 12/2009 - ΦΕΚ. 22 -Α- 13-2-2009)
- Φοίτ.-αξιολόγ. μαθ. των Επαγγελμ. Σχολών ΕΠΑΣ - Εξέτ. μαθ.με ειδ. εκπ/κές ανάγκες, Άρθρο 17, (Π.Δ. 51/2008 - ΦΕΚ. 82 -Α- 8-5-2008)
- Φοίτ.-αξιολόγ. μαθ. του Επαγγελμ. Λυκείου ΕΠΑΛ' - Εξέτ. μαθ.με ειδ. εκπ/κές ανάγκες, Άρθρο 19, (Π.Δ. 50/2008 - ΦΕΚ. 81 -Α- 8-5-2008)
- Τροπ. Π.Δ. 60/2006 Αξιολόγηση Μαθητών Ενιαίου Λυκείου, ΦΕΚ.60 Α, (Π.Δ. 36/2008 - ΦΕΚ. 61 -Α- 10-4-2008)
- Αντ.και τροπ.των Αποφ.για τη Ρύθμ.θεμ.διαδ.Εξετ.Πιστοπ.Επαγγ.Κατάρτ.'-'Φυσ.αδύνατοι' υποψ., Άρθ.16, (Απόφ. - ΦΕΚ. 782 -Β- 17-5-2007)
- 'Αξιολόγηση Μαθητών Α' τάξης ΕΠΑΛ', Εξέταση των μαθητών με ειδ. εκπαιδ.ανάγκες, Άρθρο 18, (Π.Δ. 71/2007 - ΦΕΚ. 85 -Α- 24-4-2007)
- 'Πρόσβαση στην Γ/θμια Εκπ/ση αποφοίτων Β/θμιας Εκπ/σης που υπάγονται στις ειδ.κατηγορίες...', (Απόφ. - ΦΕΚ. 272 -Β- 1-3-2007)
- 'Οργάνωση και λειτουργία της Β/θμιας Επαγγελμ. Εκπ/σης κ.ά.δ.', (2006 - N. 3475/2006 - ΦΕΚ. 146 -A- 13-7-2006)
- 'Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου', (2006 - Π.Δ. 60/2006 - ΦΕΚ. 65 -Α- 30-3-2006)
- 'Πρόσβαση στην Γ/θμια Εκπ/ση αποφοίτων Β/θμιας Εκπ/σης που υπάγονται στις ειδ.κατηγορίες...', (2006 - Απόφ. - ΦΕΚ. 259 -Β- 1-3-2006)
- 'Κατάτ.Πτυχ.στην Γ/βάθμια Εκπ.'/ Τρ.Αποφ.για εξέτ.ατόμ.με ειδ.αν.για απόκτ.Κρατ.Πιστοπ.Γλωσσ.', (2005 - Απόφ. - ΦΕΚ. 1517 -Β- 3-11-2005)
- 'Αξιολ.των μαθ.του Τεχν.Επαγγ.Εκπ.(ΤΕΕ) κ.ά.δ.'-Εξέταση των μαθ.με ειδ.εκπ.αν.,Κεφ.Ε', Άρθ 21, (2003 - Π.Δ. 323/2003 - ΦΕΚ. 272 -Α- 28-11-2003)
- 'Εξετάσεις-Όργανα εξετάσεων για το Κρατ.Πιστοπ.Γλωσσομ.'-Εξέταση ατόμων με ειδ. δεξιότ., Άρθρο 22, (2003 - Απόφ. - ΦΕΚ. 821 -Β- 24-06-2003)
- 'Αξιολόγηση Μαθητών Ενιαίου Λυκείου', Αναβαθμολόγηση, Άρθρο 1, Παρ. 18., (2003 - Π.Δ. 80/2003 - ΦΕΚ. 77 -Α- 2-4-2003 -Τροπ.Π.Δ. 86/2001)
- 'Ορισμ.ΑΕΙ/ΤΕΙ για εισαγ. στα οποία απαιτ. εξέτ. σε Ειδ. μαθήμ. και Πρακτ. δοκιμ...', Άρθ. 9, 'Φυσ. αδύν.' υποψ., (2002 - Απόφ. - ΦΕΚ. 1538 -Β- 10-12-2002)
- Τροπ. Π.Δ. 86/2001 'Αξιολ. Μαθ. Ενιαίου Λυκείου' , Άρθρο 1, Παρ.19., (2002 - Π.Δ. 26/2002 - ΦΕΚ. 21 -Α- 12-2-2002)
- 'Πρόσβαση στην Γ/θμια Εκπ/ση αποφοίτων Β/θμιας Εκπ/σης που υπάγονται στις ειδ.κατηγορίες..., (2001 - Απόφ. - ΦΕΚ. 659 -Β- 30-5-2001)
- 'Καθορισμός τρόπου εξέτασης ατόμων με έλλειψη φυσικών σωματικών δεξιοτήτων', (2001 - Απόφ. - ΦΕΚ. 594 -Β- 21-5-2001)
- 'Αξιολόγηση μαθητών Ενιαίου Λυκείου' - Εξέταση των μαθητών με ειδ. εκπαιδ. ανάγκες, Άρθρο 27, (2001 - Π.Δ. 86/2001 - ΦΕΚ. 73 -Α- 12-4-2001)
- Τροπ. και συμπλήρ. του Π.Δ. 246/1998: 'Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου κ.ά.δ.', (2000 - Π.Δ. 153/2000 - ΦΕΚ. 131 -Α- 24-5-2000)
- 'Πρόσβ.κατ.απολυτ.Εν.Λυκ.στην Γ/θμια Εκπ.,ορ.ειδ.κατ.-τρόπ.πρόσβ.στην Γ/θμια Εκπ.',Κεφ.Β', Άρθ.10,Π.10, (2000 - Απόφ. - ΦΕΚ. 472 -Β- 6-4-2000)
- 'Συμπλήρωση διατάξεων για την Αξιολόγηση μαθητών Δημοτικού', (1995 - Π.Δ. 121/1995 - ΦΕΚ. 75 -Α- 18-4-1995)
- 'Αξιολόγηση μαθητών του Δημοτικού Σχολείου', (1995 - Π.Δ. 8/1995 - ΦΕΚ. 3 -Α- 10-1-1995)
- 'Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου', (1994 - Π.Δ. 409/1994 - ΦΕΚ. 226 -Α- 22-12-1994)
- Αξιολόγηση και ενισχυτική διδασκαλία μαθητών Δημοτικού Σχολείου, (1991 - Π.Δ. 462/1991 - ΦΕΚ. 171 -Α- 11-11-1991)
- 'Αξιολόγηση και ενισχυτική διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου', (1991 - Π.Δ. 429/1991 - ΦΕΚ. 156 -Α- 11-10-1991)
- 'Τροπ.-συμπλ.διατ που ρυθμ. θέματα των σχολείων Β/θμιας Εκ/σης', (1986 - ΠΔ 157/86 - ΦΕΚ. 60 - Α- 30-4-1986)
- 'Τροπ.-συμπλ.διατ.για θέμ.των σχολ.Μέσης Γεν. Εκπ/σης' (Απαλλ.ξένη γλώσ./Μουσ), Άρθρα 2/4/5, (1985 - Π.Δ. 188/1985 - ΦΕΚ. 75 -Α- 26-4-1985)